Maszyna wyciągowa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • amyk
    Classic
    • 2010
    • 0

    Maszyna wyciągowa

    Panowie juz ostatnie szlify trwaja nad doposażeniem zestwau wypowiedzcie sie na temat tych kosmetyków:


    Glinka - ValetPRO Yellow Poly Clay Bar
    Cleaner - DURAGLOSS PreCleaner #652
    plastik wewnętrzny - POORBOY'S WORLD Natural Look – TESTER
    Apc - Koch Chemie Green Star – 20 zł
    plastik zewnetrzny Koch Chemie Nano Magic Plast Care – 64 zł lub Auto Finesse Revive Trim Dressing – 40 zł

    co ewentualnie zamienić
  • koleś
    RS
    • 2009
    • 2832
    • Fabia combi (6Y5)
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Maszyna wyciągowa

    Jeśli ktoś jest ciekawy co wyciąga węgiel z pod ziemi to zapraszam do oglądania:
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz

    • gomar
      Rider
      • 2012
      • 480

      #3
      Troszkę pooglądałem z bliska takie maszyny, największe wrażenie robią jak hamują z taką "gracją" lekkością, naprawdę super widok. Cała infrastruktura również ciekawa np jak wyłączyć albo włączyć silnik który jest zasilany napięciem 6 kV.
      A no i co ciekawe i nie każdy może sobie zdawać sprawę, że lina/liny są sprzężone z bębnem wyłącznie ciernie.
      SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

      Komentarz

      • kazik4x4
        RS
        • 2008
        • 2728

        #4
        Jedna z najbardziej wpływowych w Europie osób w górnictwie poszła na współpracę z katowicką prokuraturą i ujawniła, że międzynarodowy koncern produkujący kombajny miał fundusz na łapówki dla dyrektorów kopalni - ujawnia dzisiejsza ?Gazeta Wyborcza?. Po jego zeznaniach ABW zatrzymała pierwszych podejrzanych.

        Komentarz

        • aniol
          RS
          • 2012
          • 5228
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez gomar
          Troszkę pooglądałem z bliska takie maszyny, największe wrażenie robią jak hamują z taką "gracją" lekkością, naprawdę super widok. Cała infrastruktura również ciekawa np jak wyłączyć albo włączyć silnik który jest zasilany napięciem 6 kV.
          A no i co ciekawe i nie każdy może sobie zdawać sprawę, że lina/liny są sprzężone z bębnem wyłącznie ciernie.
          Takich silników się nie włącza,wyłącza ot tak sobie.To jest cała procedura ze zgodą elektrowni włacznie.Tam się wzbudza przetwornice jak w razie awarii czy remontu trza wyłączyć całość.Sam silnik służy tylko do napędu koła napędowego po którym "chodzą" liny nośne.Jak jakieś pytania to chętnie odpowiem.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz

          • gomar
            Rider
            • 2012
            • 480

            #6
            aniol, wiem, że nie, akurat studiuje na GiGu na Pol Sl na maszynach górniczych;p Aczkolwiek sprawy styczników przetwornic itd to działka elektryfikacji więc za dużej wiedzy tu nie mam, ale to tak dla zobrazowania dla pozostałych o jakich napięciach i mocach mówimy
            SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

            Komentarz

            • aniol
              RS
              • 2012
              • 5228
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              gomar, Ja akurat przepracowałem 22 lata na kopalni(do wypadku na ścianie) na różnych oddziałach w tym na szybowym stąd ta wiedza jako taka.
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz

              Pracuję...